Zadzwoń 660 076 199 lub napisz witaj@zespolweselnydeck.pl

Aktualności, porady, ciekawostki

Super zabawa! Sylwester 2016 Zapraszamy! 31.12.2015

Sylwester 2016# Deck# Targowiska# zapraszamy# megaimpreza

Sylwester 2015 20.11.2014

Zapraszamy serdecznie na Bal Sylwestrowy 2015 do Sali Domu Ludowego w Rogach, gdzie będziemy mieli przyjemność dla Was muzykować:)

Sezon letni zakończony! 01.10.2013

Letni sezon weselny  uważamy  za  pomyślnie zakończony. Mieliśmy przyjemność grać  w tym roku na kilkunastu weselach na Podkarpaciu. Dziękujemy wszystkim, którzy darząc nas zaufaniem
i sympatią zaprosili zespół Deck na swoje wesele.

Pozdrawiamy:)

Pięć porad, jak zorganizować udane przyjęcie weselne tudzież inną imprezę okolicznościową. 14.07.2014

I . Plan ( scenariusz ) imprezy.

Istnieją dwie szkoły planowania przebiegu imprezy :

  1. Planujemy wszystko bardzo dokładnie.
  2. Tworzymy krótki, ogólny zarys przebiegu przyjęcia, resztę pozostawiamy losowi…

Z wieloletniego doświadczenia wiemy, że kurczowe trzymanie się planu nie sprzyja dobrej zabawie ani atmosferze. Para Młoda bywa spięta przez dbałość, by wszystko przebiegało w zgodzie ze scenariuszem, a zapomina o spontaniczności i uśmiechu, który bywa kluczem do dobrej zabawy.

Pamiętajmy więc – dużo uśmiechu, luzu i spontaniczności.

II .  Wybór miejsca ( sali ) na przyjęcie.

  1. Kluczowym czynnikiem jakim powinniśmy się kierować przy wyborze sali jest jej wielkość, tzn. nie jest dobrze, gdy w pomieszczeniu zaprojektowanym do pomieszczenia 100 osób przebywa ich 130 lub więcej. „Ciasnota” sprawi, że goście nie będą miło wspominać naszego przyjęcia.
  2. Podobnie będzie w sytuacji odwrotnej: 80 osób w olbrzymiej sali, przewidzianej na „usadzenie ‘’ 200 i więcej gości sprawi, że rozproszą się w jej bezkresie. Również w czasie tańca na ogromnym  parkiecie powstaną zbędne luki  nie sprzyjające ciepłej, miłej atmosferze, potrzebnej do dobrej zabawy.
  3. Najlepszym jest rozwiązanie, gdy przyjęcie odbywa się w jednej sali, a nie w dwóch lub więcej. Oddzielenie gości biesiadujących przy stołach od parkietu do tańca może sprawić, że  na początku ( do chwili ośmielenia się ) na parkiecie frekwencja może wynosić mniej niż 100 %.

Sytuacja taka nie jest także najkorzystniejsza dla zespołu muzycznego, który ze względu na brak kontaktu wzrokowego i częściowo dźwiękowego ma utrudnioną możliwość należytego prowadzenia konferansjerki, co za tym idzie, jest mu trudniej porwać gości do tańca.

Czasem jednak koncepcja dwóch sal  sprawdza się, np. gdy zamierzeniem  Państwa Młodych jest, by impreza przebiegała w atmosferze bardzo luźnej, tzn. goście chcący potańczyć robią to w osobnej sali, a inni, chcący akurat porozmawiać mogą spokojnie to czynić, nie przekrzykując się  (wersja spotykana często w filmach zza oceanu )

  1. Bardzo dobrze jest, gdy sala, w której planujemy zorganizowanie naszej uroczystości posiada odpowiednie warunki akustyczne. Sprawi to zarówno bawiącym się gościom, jak i zespołowi, że wszystkie dźwięki trafią do uszu bez zbędnych zakłóceń.

W przypadku nienajlepszej akustyki ,wszystko zależy od doświadczenia zespołu, jakości używanego nagłośnienia i instrumentów, po części dekoracji sali, która potrafi czasem znacznie polepszyć słabe warunki akustyczne.

III . Oświetlenie.

Współczesne czasy, głównie za sprawą mediów przyzwyczaiły nas  do tego, że przyjęcie, np. wesele powinno mieć odpowiednią oprawę audiowizualną, na którą duży wpływ ma zastosowanie specjalnych świateł. Służą one do oświetlania zarówno sceny, jak i parkietu. Światła potrafią odpowiednio podkreślić wyjątkowość miejsca i sytuacji, także dodać pewności siebie tańczącym gościom.

Dobrze jest skonsultować sprawę oświetlenia pomiędzy Młodą Parą , fotografem oraz zespołem. Zawsze można osiągnąć „złoty środek”.

IV . Repertuar.

Niezwykle ważną sprawą jest, by utwory serwowane przez zespół były odpowiednio zróżnicowane stylowo. Pozwoli to, by wszyscy goście wrócili do domu zadowoleni, potem jeszcze długo wspominali, jak świetnie się bawili na Państwa przyjęciu.

Doświadczony zespół potrafi świetnie dopasowywać się do atmosfery panującej na imprezie i tak układać grane utwory, by nikt nie siedział przy stole podczas, gdy na parkiecie odbywają się tańce.

V . Najważniejsza zasada.

Najważniejszą zasadą dla Młodej Pary jest :

pamiętać o uśmiechu ,odrobinie luzu i nie schodzeniu z parkietu. Gwarantujemy, że atmosfera udzieli się wszystkim gościom.

Ostatki w Rogach 27.04.2014

1.03.2014 roku mieliśmy przyjemność grać na zabawie karnawałowej organizowanej przez LUKS Burza Rogi. Z naszego punktu widzenia imprezę można zaliczyć do bardzo udanych. Organizatorzy zadbali o każdy szczegół. Dużym powodzeniem cieszyła się loteria fantowa, w której główną nagrodą był tablet. Pozdrawiamy LUKS Burza Rogi i liczymy na dalszą współpracę.

1 2  > >>

Usługi

uroczystości weselne
bale
studniówki
imprezy plenerowe
koncerty

Uwaga!

Materiały DVD udostępniamy na płycie!

 
Zadzwoń 660 076 199
Lub napisz witaj@espolweselnydeck.pl

 
© DECK MUSIC BAND 2014 - All Rights Reserved. Projekt strony www i realizacja webapper.pl